Sieć afiliacyjnaSystem płatności online

Rozbuduj bazę!



GadĹźeciarskie akcje


Logowanie

Nazwa użytkownika:

Hasło:



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!

Aktualnie online

· Gości online: 2

· Userów online: 0

· Łącznie Użytkowników: 7,327

· Najnowszy Użytkownik: PromogryPL

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

23/07/2023 00:54

21/07/2023 23:13

15/01/2023 21:47
HALO ktos tu jeszcze zaglada poza botami? XD

18/07/2022 14:31

19/10/2021 11:21



Zobacz temat

 Drukuj temat
Hotfile.com
Naopak
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 02-05-2010 21:50
Ranga za posty:


Postów: 5
Data rejestracji: 03.04.10
Liczba pkt: 6
Ranga: Gadzetowy Raczek

Witam!
Chciałbym przedstawić Wam jedną z pierwszych firm płacących za ściąganie plików przez użytkowników Internetu Pfft. Strona płaci za ilość pobrań według rang:

Ranga
Tabela zarobkĂłw

5-50Mb 50-100Mb 100-400Mb

Copper
$2 $3 $4

Bronze
$3 $5 $7

Silver
$5 $7 $10

Gold
$6 $9 $12

Platinum
$7 $10 $15

W sieci jest już wiele dowodów uczciwości tej firmy, strona wypłaca pieniądze (jeśli uzbieraliśmy minimum - 15$) co poniedziałek na paypal

Oto link do rejestracji:

http://hotfile.co...ff=1907461
 
Reklama
Dzisiaj mamy 19-04-2024 10:19


Postów: n^x
Ranga: brak

IP: localhost  
Karczu
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 02-05-2010 22:40
Awatar

Główny Admin


Postów: 1420
Data rejestracji: 17.03.10
Liczba pkt: 15660
Ranga: KING ; )

Masz jakiegoś swojego screena z wypłatą? Wink
 
http://karczu.com
Naopak
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2010 13:09
Ranga za posty:


Postów: 5
Data rejestracji: 03.04.10
Liczba pkt: 6
Ranga: Gadzetowy Raczek

niestety nie bo bawie sie w to od niedawna i mam dopiero 1,26$
 
wtF
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2010 17:07
Ranga za posty:


Postów: 38
Data rejestracji: 18.03.10
Liczba pkt: 341
Ranga: Poczatkujacy Gadzeciarz

Za jaki traffic dostaje się najwięcej?
 
Karczu
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 27-11-2010 10:55
Awatar

Główny Admin


Postów: 1420
Data rejestracji: 17.03.10
Liczba pkt: 15660
Ranga: KING ; )

Najwięcej za pobrania z Ameryki pewnie Wink

Szczegółowy opis serwisu znajdziecie tutaj: http://darmowki.e...page_id=26
 
http://karczu.com
kacper1234
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2011 09:34
Ranga za posty:


Postów: 22
Data rejestracji: 15.01.11
Liczba pkt: 71
Ranga: Gadzetowy Raczek

mi cos jak wrzucam pliki przez reymonte to jakeiś filed niepowodzenie pokazuje mi sie
 
Karczu
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2011 14:32
Awatar

Główny Admin


Postów: 1420
Data rejestracji: 17.03.10
Liczba pkt: 15660
Ranga: KING ; )

Do remote uploadu potrzebne jest konto premium.
 
http://karczu.com
czdzszczepan
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2011 18:06
Ranga za posty:


Postów: 15
Data rejestracji: 06.02.11
Liczba pkt: 42
Ranga: Gadzetowy Raczek

Są wypłacalni,ale moim zdaniem dużo tam się nie zarobi bo są rangi masz najwyżej dużo zarabiasz a jak masz dużo poprań ranga szybko spada ...
 
barteek93
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2011 09:38
Ranga za posty:


Postów: 10
Data rejestracji: 25.02.11
Liczba pkt: 149
Ranga: Poczatkujacy Gadzeciarz

obecnie najbardziej opłacalnym serwisem do uploadowania jest według mnie fileserve Grin
 
master
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2011 18:25
Awatar

Ranga za posty:


Postów: 22
Data rejestracji: 27.03.11
Liczba pkt: 79
Ranga: Gadzetowy Raczek

tak macie racje wszystko jest spoko ale fileserv więcej płaci. Przynajmniej szybciej zdobędziesz tą kasę niż np. z buxów.
Głosuje, gram i próbuję wygrać Grin

img857.imageshack.us/img857/7789/468x60.png
 
http://www.blueds.pl/component/user/?task=register
Damian_jo
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2011 15:40
Ranga za posty:


Postów: 35
Data rejestracji: 22.02.11
Liczba pkt: 106
Ranga: Poczatkujacy Gadzeciarz

do tego hotfile banuje czesto za nic
 
mycrazymoney
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2012 02:56
Ranga za posty:


Postów: 12
Data rejestracji: 06.01.12
Liczba pkt: 50
Ranga: Gadzetowy Raczek

na hotfile ciagle sie plików czepiaja ze łamia prawa autorskie. co człowiek juz sobie kasy troche uzbiera to zaraz zawieszaja dozywotnio i pieniadze przepadaja :/
 
erenee
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 19:52
Ranga za posty:


Postów: 13
Data rejestracji: 07.04.12
Liczba pkt: 49
Ranga: Gadzetowy Raczek

WTF ? Nie zlicza MI KASY i zabrali zazrobioną Sad
 
orlowsky
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2014 18:23
Ranga za posty:


Postów: 9
Data rejestracji: 10.11.11
Liczba pkt: 50
Ranga: Gadzetowy Raczek

najlepszy w swoim czasie.Zarabialo sie kiedys i to dosc troche.
 
www.HDmovie.pl
zez
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2015 20:38
Ranga za posty:


Postów: 17
Data rejestracji: 20.07.15
Liczba pkt: 51
Ranga: Gadzetowy Raczek

Szkoda, Ĺźe juĹź nie istnieje Sad
 
Polub:
Zaplusuj:
Udostępnij:
Link:
Kod na forum:
Kod na stronę:
Przeskocz do forum:



UWAGA! Administracja portalu Darmowki.eu nie odpowiada za treści umieszczane tutaj przez jej Użytkowników. Jeżeli jakieś treści budzą Twoje wątpliwości, prosimy o Kontakt!



REGULAMIN UżYTKOWANIA SERWISU | REKLAMA U NAS | NASZE MATERIAŁY PROMOCYJNE
Generowano sekund: 0.03
13,658,717 Unikalnych wizyt

Pod pojeciem Siec Afiliacyjna kryja sie programy partnerskie. Inne okreslenie na sieci afiliacyjne to marketing afiliacyjny.
Jedna z najpopularniejszych metod szybkich platnosci sa Platnosci SMS, a takze platnosci BitCoin, Platnosci PaySafeCard.


Mixcraft is a powerful and multi-functional recording studio for composing, mixing and recording any sound and music on your computer. Mixcraft 6 Crack Full Download is a friendly and safe to use. Cube World Download for Free