Sieć afiliacyjnaSystem płatności online

Rozbuduj bazę!



GadĹźeciarskie akcje


Logowanie

Nazwa użytkownika:

Hasło:



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!

Aktualnie online

· Gości online: 1

· Userów online: 0

· Łącznie Użytkowników: 7,327

· Najnowszy Użytkownik: PromogryPL

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

23/07/2023 00:54

21/07/2023 23:13

15/01/2023 21:47
HALO ktos tu jeszcze zaglada poza botami? XD

18/07/2022 14:31

19/10/2021 11:21



Zobacz temat

 Drukuj temat
Wywiad - Adziuu
Karczu
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2011 23:06
Awatar

Główny Admin


Postów: 1420
Data rejestracji: 17.03.10
Liczba pkt: 15660
Ranga: KING ; )

Jak długo zajmujesz się zbieraniem darmowych gadżetów?
Pierwsze pytanie i już od razu jest takie trudne? Hmm.. więc niech pomyślę, zbieraniem darmowych gadżetów zajmuję się od 3 lat, jeżeli zbieranie autografów też można do nich zaliczyć, na stronę darmowki.eu trafiłem półtora roku temu.


W jaki sposób dowiedziałeś się o darmowych gadżetach? Pamiętasz w jaki sposób trafiłeś na stronę Darmówki.eu?
Moja przygoda z darmówkami zaczęła się od kolekcjonowania autografów, to było kiedyś moją życiową pasją, wyszukiwałem strony internetowe różnych gwiazd, artystów czy celebrytów i pisałem do nich rozbudowane emaile. Kiedy w końcu zabrakło mi pomysłów do kogo by napisać, trafiłem na stronę Darmówki.eu, wtedy musiałem zdobyć 50 punktów, aby dostać się do katalogu. Kiedy miałem już dostęp zrezygnowałem z autografów i przerzuciłem się na zdobywanie darmowych gadżetów.


Jaka paczka była Twoją najlepszą? Pamiętasz od kogo była i co się w niej znajdowało?