Sieć afiliacyjnaSystem płatności online

Rozbuduj bazę!



GadĹźeciarskie akcje


Logowanie

Nazwa użytkownika:

Hasło:



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!

Aktualnie online

· Gości online: 2

· Userów online: 0

· Łącznie Użytkowników: 7,327

· Najnowszy Użytkownik: PromogryPL

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

23/07/2023 00:54

21/07/2023 23:13

15/01/2023 21:47
HALO ktos tu jeszcze zaglada poza botami? XD

18/07/2022 14:31

19/10/2021 11:21



Zobacz temat

 Drukuj temat
Wywiad: Deck
Karczu
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 22:44
Awatar

Główny Admin


Postów: 1420
Data rejestracji: 17.03.10
Liczba pkt: 15660
Ranga: KING ; )

Jak długo zajmujesz się zbieraniem darmowych gadżetów?
Zbieram gadżetów zajmuję się od 'narodzin' roku 2010, bodajże w styczniu. Wtedy trafiłem na pewne forum, które dotyczyło właśnie darmowych gadżetów. Polecił mi je
kolega, który (Bóg wie jak) na nie trafił i zaczął się bawić w kolekcjonowanie. Na początku nie wciągnęło mnie to, jednakże kiedy byłem u niego, i pokazywał mi jakie gadżety otrzymał poczułem inspirację - tak, ja też tak chcę! Zacząłem pisać maile, lecz nie miałem dobrego tekstu dlatego przesyłki przychodziły takie jak przychodziły - dosyć słabe, a koledze mogłem pozazdrościć tego, co dostał gdyż były to świetnie paczki.


W jaki sposób dowiedziałeś się o darmowych gadżetach? Pamiętasz w jaki sposób trafiłeś na stronę Darmówki.eu?
Usłyszałem o darmowych gadżetach właśnie od kolegi, o którym wspomniałem wyżej. Na darmówki trafiłem - pod koniec marca 2010, na co wskazuje data rejestracji
(21.03.10). O stronie dowiedziałem się z pewnego forum webmasterskiego, z którego korzystam. Po krótkim czasie zostałem moderatorem, wtedy był jeszcze moderator Beryl,
którego na stronie możemy spotkać do dzisiaj. (moderowałem jeszcze pod starym nickiem)


Jaka paczka była Twoją najlepszą? Pamiętasz od kogo była i co się w niej znajdowało?